Ana içeriğe atla

HAVADAN SUDAN / Yeniden Merhaba

 Herkese merhaba!

Bu bolgu açmamın üzerinden birkaç sene geçti. Bir süre instagramda aktif olmaya çalıştım ama farkettim ki hiç bana göre değil. Yazıdan önce fotoğraf göze çarptığı için özellikle güzel fotoğraf çekme kaygısı beni baya yordu. Ki instagramda resmin, altındaki yazı için kitap kapağı görevi gördüğünü ve instagramda şeklin içerikten daha önemli olduğunu düşünürsek, bu hiç de yersiz bir kaygı değil. Ama benim istediğim yazmak. Yazmanın ötesinde yazdıklarımın başkalarına da ulaşması ve geri dönüş almak elbette. 

Yazı yazmayı sevdiğim ve bu konuda kendimi geliştirmek istediğim için kısa süre önce bir makale yazarlığı işine başvurdum ve kabul edildim. Ama bilin bakalım ne oldu. Henüz ikinci makalemi yazarken yapamayacağımı anladım. Bazen beklediğimizle umduğumuz bir olmuyor. Birincisi, konum yiyeceklerin kalori ve besin değerleriyle alakalıydı. Ama aklınıza gelebilecek her yiyeceğin. Araştırmak isteyeceğim ve merak ettiğim bir konu değildi maalesef. İkincisi de bu çabama karşılık gelecek olan paranın çooook az olmasıydı, üçüncüsü ise harcadığım zamana değecek bir tecrübe olmadığını farketmem oldu. Sonuç olarak aklıma tekrar bu terkettiğim salıncak geldi. Bu yazıyı da asıl yazmamın amacı buralarda ne var ne yok, siz var mısınız, okuyan birileri olacak mı, kendime bir yer edinebilir miyim ve dahası...

Neler yazacağıma gelirsek, kitap, film, dizi önerisi mutlaka olur elbette ama kendimi sınırlandırmak istemiyorum. Ne yazmak istersem, aklıma ne gelirse, belki siz bir şey sorarsanız...

Belki de sadece kendi kendime konuşuyorumdur ama olsun. Bunu yayınlayayım da ilk düzgün konulu yazım için kolları sıvayayım en iyisi. 

Bu arada Ararlık'ın son günlerindeyiz. Hangi moddasınız bakalım? 2021 gelse de her şeyden kurtulsak tayfadan mısınız, yoksa şu iki haftanın da değerini bilelim, şimdi gelen gideni aratmasıncılardan mı? Bana sorarsanız gelen gideni aratır mı bilmiyorum ama umut da vermediği kesin.

Kendinize iyi bakın :)



Yorumlar