Ana içeriğe atla

HERKESE MERHABA! / İlk yazım!

Merhaba Blogger ailesi,
      Ben küçüklüğümden beri kitap okumayı ve bir şeyler izlemeyi -özellikle de animasyon filmleri- seven, zaman zaman da bir şeyler karalayan biriyim. Bir gün,bu üç zevkimi birleştirip okuduğum, izlediğim şeyler hakkında düşüncelerimi paylaşsam diye düşündüm kendi kendime. İşte böyle aklıma geldi bir blog açma fikri. Uzun bir ''Devam ettirebilir miyim?'', ''Yazılarım okunur mu?'', ''Becerebilir miyim acaba?'' diye sürüp giden kendimi sorgulama sürecini atlattıktan sonra nihayet bu işe giriştiğimde önüme çıkan ilk zorluk başlık bulmak oldu. O kadar şeyi ölçüp biçerken bunu nasıl atlamışım bilmiyorum ama onu da atlatıp şu sayfaya eriştim ya, benden mutlusu yok!
      Burada neler mi olacak? Kabul ederseniz kitap, film, müzik gibi hayatımızı renklendiren bir çok güzellikle yine hayattan farklı konularda içerikler olacak. Umarım yazdıklarımla kiminize yoğun işleri arasında bir mola, kiminize sınav döneminde moral ve hepinize okumaktan mutluluk duyduğunuz bir blog olurum.
      Başka yazılarda görüşmek üzere. Şimdilik hoşçakalın...❤

NOT: Uzun bir yazı olmasa da ne kadar sil baştan yaptım bir bilseniz... Acemilik bu olsa gerek.
    
     

Yorumlar

Yorum Gönder